.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بهادر مولايي دلش از خيلي ها گرفته ...
پهلوان مازنی با «ضمانت» از بيمارستان ترخيص شد!
شمال نیوز : او بعدازظهر روز پنجشنبه در حالي که قصد ترخيص از بيمارستان را داشت به دليل عدم پرداخت هزينه هاي عمل اجازه مرخص شدن را نگرفت. طبق نامه نگاري ها و صحبت هاي قبلي قرار بوده که
پهلوان مازنی با «ضمانت» از بيمارستان ترخيص شد!

بهادر مولايي ، قهرمان پرآوازه مازنی ، دلش از خيلي ها گرفته؛ هم از بي مهري هم تيمي هايش و هم از بي توجهي مسوولان. از اينکه چندروز در بيمارستان بستري بوده اما يک نفر از دوستانش هم در تيم ملي به عيادتش نرفته؛ بدتر از همه اينکه پول ترخيصش از بيمارستان را هم نداده اند تا نايب قهرمان وزنه برداري جهان را با قيد ضمانت مرخص کنند!


مولايي که يک ماه پيش در آخرين رکوردگيري تيم ملي وزنه برداري رباط صليبي و مينيسک پايش آسيب ديده بود، هفته گذشته در بيمارستان آتيه تهران توسط دکتر محمد رازي، نايب رييس فدراسيون پزشکي تحت عمل جراحي گرفت.

 او بعدازظهر روز پنجشنبه در حالي که قصد ترخيص از بيمارستان را داشت به دليل عدم پرداخت هزينه هاي عمل اجازه مرخص شدن را نگرفت. طبق نامه نگاري ها و صحبت هاي قبلي قرار بوده که فدراسيون پزشکي ورزشي هزينه هاي عمل و درمان اين وزنه بردار را بپردازد اما از آنجا که در همين حين دوره چهارساله دکتر لطفعلي پورکاظمي، رييس اين فدراسيون به پايان مي رسد و سرپرست جديد معرفي مي شود، هيچ مسوول ديگري در فدراسيون به کار بهادر رسيدگي نمي کند. در نهايت عضو تيم ملي وزنه برداري ايران با ضمانت دکتر رازي از بيمارستان آتيه مرخص مي شود.


در حالي که سه روز از ترخيص مولايي گذشته اما هنوز مسوولان فدراسيون پزشکي ورزشي هيچ اقدامي مبني بر پرداخت هزينه 11ميليوني عمل جراحي او به بيمارستان آتيه انجام نداده اند. ضمن اينکه فدراسيون وزنه برداري هم که مسووليت پشتيباني از ملي پوشانش را دارد، کوچک ترين واکنشي نسبت به اين قضيه نشان نداده است.

هرچند که گفته مي شود کيومرث هاشمي، رييس کميته ملي المپيک، مقام مسوولي که پيگيري اين کار اصلادر حيطه وظايفش نيست، به مولايي قول مساعد داده تا هرچه زودتر مشکل او را حل کند و هزينه عملش را بدهد.

 دارنده مدال نقره آسيا در اين خصوص به «شرق» مي گويد: «هنوز 11ميليوني که بايد به بيمارستان بدهم را فدراسيون پزشکي پرداخت نکرده. زماني که آقاي پورکاظمي بودند قول داده بودند هزينه عمل و وسايل مورد نياز را بدهند اما فقط هزينه تجهيزات را دادند. آقاي پورکاظمي با تلفن همراه من به دکتر رازي زنگ زدند و گفتند همه کارها را انجام دهند تا من تحت پوشش فدراسيون عمل شوم اما اينطور نشد.

بهادر مولائي در ادامه افزود: پورکاظمي تا آنجايي که مي توانست از من حمايت کرد. هيچ کس در فدراسيون پزشکي کار مرا پيگيري نکرد. چون سرپرست جديد آمده بود و به سيستم آشنا نبود.

 وي خاطرنشان گرد: متاسفانه وقتي با آقاي رضازاده، رييس فدراسيون خودمان هم تماس گرفتند کمکي به من نکردند و گفتند 11ميليون تومان پول زيادي است و نمي توانيم آن را پرداخت کنيم. وقتي يک نفر از اين فدراسيون به عيادت من نيامد چطور مي توانم انتظار داشته باشم که پول عملم را بدهند. فقط دبير فدراسيون، مرتضي رضاييان و جابر بهروزي تلفني حالم را پرسيدند. در نهايت دکتر رازي با دکتر بخش تماس گرفتند و با ضمانت ايشان مرخص شدم. ديروز آقاي هاشمي با من تماس گرفتند و گفتند به شدت پيگير کارم هستند تا با هماهنگي مسوولان فدراسيون وزنه برداري و پزشکي پول بيمارستان را پرداخت کنند. ايشان خيلي لطف کردند که وارد کارم شدند.»

  نکته جالب توجه در مورد ترخيص بهادر مولايي از بيمارستان اين است که چرا دکتر رازي که از پزشکان مجرب ورزشي است و خود نايب رييس اين فدراسيون و هماهنگي هاي عمل جراحي اين وزنه بردار با حضور او صورت گرفته نتوانسته اين پول را از فدراسيون بگيرد.

   رازي گفت: «من که در فدراسيون کاره اي نيستم. نايب رييس هستم ولي حق امضا ندارم. قوانين امور مالي جداست. من وظيفه داشتم مولايي را عمل کنم که کردم.»

    دکتر پورکاظمي، رييس پيشين فدراسيون پزشکي ورزشي در پاسخ به اين سوال که چرا با وجود هماهنگي هاي صورت گرفته توسط شما اين اتفاق براي يک ورزشکار ملي بايد بيفتد، گفت: «اين وظيفه فدراسيون پزشکي ورزشي است که از ورزشکاراني که در سطح جهان و المپيک هستند حمايت کند. ما در طول چهارسال گذشته عمل هاي جراحي ورزشکاران زيادي مثل احسان حدادي، بهداد سليمي، محمد باقري معتمد و... را با هزينه فدراسيون انجام داديم. من قبل از رفتنم دستور حمايت همه جانبه را دادم و به دکتر رازي هم گفتم اما در همين حين دوره رياستم تمام شد و ديگر در جريان جزييات نيستم ببينم چه شده.»


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سید 11 آبان 1393
من نمیگم فدراسیون مقصر نیست . اما چشم آقای ربیع فلاح روشن . بالاخره مولائی یک پهلوان مازنی است
پاسخ ها به این نظر
ناشناس 11 آبان 1393
هیس!! داش ربیع بیدار میشه..
نا شناس 12 آبان 1393
چه ربطی داره
محمد حسین 11 آبان 1393
با مازندرانی ها خوب باشید
هانی 11 آبان 1393
بهادر جان اي كاش اصفهاني بودي چون مسوولان اصفهاني چنان حمايتي از شما مي كردند كه قابل گفتن نيست نگاه كن قضييه اسيد پاشي را چكاركردند كه وزبر بهداشت يك بار براي ويزيت و بار دير براي عمل رفت پيش خانم اسيب ديده .
احمد 12 آبان 1393
ای کاش ترک بودی
نادری از ساری 12 آبان 1393
پس مسچی و عبدالهاشم کجا بودند اونموقع مدال گرفت بال بال میزدید حالا چی !!!! پهلون زنده راعشق است
رضا 12 آبان 1393
بهادر جان برو از ايران وبراي كشورهاي عربي وزنه بزن تا بعد از رفتنت قطعا از خواب بيدار ميشونو حالا شروع ميكنند به كارشناسي
جوون بیچاره از ساری 14 آبان 1393
بهادر جان راست میگه این دوست عزیز ما آقا رضا برو ،حیف شما نیست قهرمان جهانی به این روز بیفتی آخه مگه چیت کمتر از فوتبالیست هاست. برو از اینجا برو قطر
سروش 15 آبان 1393
آقاي مديركل . اين به اصطلاح مسئول كميته قهرمانان كه اون طومار كذائي رو جمع كرد تاشايدسعادتمندعوض نشه!!! دلش پيش مديرقبليه لطفا بفرستش پيش سعادت جون .
عقيل 15 آبان 1393
آقاي مديركل پس روابط عمومي چيكارميكنه؟!! شايد رفته خواب زمستوني!! وظيفه روابط عموميه كه به اين اموررسيدگي كنه . كميته قهرمانان چه صيغه ايه؟!!
علی 15 آبان 1393
آقا بور قطر به اندازه وزنت به شما طلا میدن
دنبال شعار دادن هم نباش....
نا شناس 16 آبان 1393
بهادر خان یادت رفت برای بهدادسلیمی چه کری ها میخوندی کجاست حسین رضازاده تا به دادت برسه
رضا 16 آبان 1393
سروش عقیل که نظر گذاشتن یعنی مهرداد یعقوبی روابط عمومی قبلی اداره کل بقول یک دوست رسانه ای این پسره فقط میگرده تو سایتها تا کامنت بزاره پس کی کارهای اداره کل رو میرسه دم سعادتمند گرم دقیقه نود دم اینو قیچی کرد
داوود 18 آبان 1393
آقا رضا معلومه خورد به هدف . فعلا اينوداشته باش تا بعد. آقاي حسين زادگان تا اينجا كه نشون داده مدير باسياستيه . بايد به اميدخدا ريشه باند و باند بازي در ورزش خشك بشه . ومن الله التوفيق

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.51 seconds.